Náhradní balení 10 ks kartáčků k UBrush! mezizubnímu kartáčku. Účinné odstranění zubního plaku v mezizubních prostorech díky rychle vibrujícímu kartáčku (167 vibrací za vteřinu).
PDK | 3877942 |
---|---|
Producent | UBRUSH! ENTERPRISES |
Stav | Dostępne2 |
Náhradní balení 10 ks kartáčků k UBrush! mezizubnímu kartáčku. Účinné odstranění zubního plaku v mezizubních prostorech díky rychle vibrujícímu kartáčku (167 vibrací za vteřinu).
PDK | 3877942 |
---|---|
Producent | UBRUSH! ENTERPRISES |
Stav | Dostępne2 |
Repelent powinien być obowiązkowym w..onie natury, w parkach czy ogrodach.
Brak minerałów w organizmie może być.. wpływ na ogólny stan organizmu.
Glutation – substancja nieodłącznie ..a może nam pomóc w walce z COVID-19?
Przy zakupie powyżej 400,00 Zł przesyłka pocztowa GRATIS na terenie Polski
GRATULACJE...przesyłka jest bezpłatna
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki ogólne, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Lékárna AVE s.r.o. z siedzibą nám. 14.října 1307/2, 150 00 Praha – Smíchov, za pośrednictwem apteki internetowej lekizczech.pl (zwanej dalej: „ Apteką internetową”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Lékarnu AVE z siedzibą w Pradze usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
2. Sprzedający
Lékárna AVE s.r.o. Z siedzibą nám. 14.října 1307/2, 150 00 Praha - Smíchov, wpisanej w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Praze oddział C, nr wpisu 139727.
Kupujący
Użytkownik końcowy - na początku relacji biznesowych przekazuje sprzedawcy tylko swoje dane kontaktowe niezbędne do sprawnej realizacji zamówienia lub dane, które chce umieścić na dokumentach zakupu.
Stosunki prawne pomiędzy sprzedawcą a użytkownikiem końcowym, nieuregulowane wyraźnie niniejszym Regulaminem, regulują odpowiednie przepisy ustawy nr 40/1964 Dz.U., Kodeks Cywilny oraz przepisy pokrewne.
Stosunki prawne sprzedającego, które nie zostały wyraźnie uregulowane w niniejszym Regulaminie lub umowie między sprzedającym a kupującym, podlegają odpowiednim przepisom ustawy nr 513/1991 Dz. Indywidualna umowa z kupującym jest nadrzędna w stosunku do warunków handlowych.
Kupujący jest świadomy, że zakup produktów znajdujących się w ofercie handlowej sprzedawcy nie daje prawa do używania zarejestrowanych znaków towarowych, nazw handlowych, logo firmy lub patentów sprzedawcy lub innych firm, chyba że w konkretnym przypadku uzgodniono inaczej w specjalnej umowie.
II. Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych (RODO)
Sprzedawca oświadcza, że wszystkie dane osobowe są poufne, będą wykorzystywane wyłącznie w celu wykonania umowy z Kupującym i nie będą w inny sposób ujawniane, przekazywane osobom trzecim itp. Z wyjątkiem sytuacji związanych z dystrybucją lub płatnością za zamówiony towar (nazwa i adres dostawy).
Pozostań z nami w kontakcie nawet po RODO!
Czy znasz nowe rozporządzenie Unii Europejskiej w sprawie ochrony danych osobowych RODO? Prawdopodobnie słyszałeś o tym, ale dla pewności zróbmy krótkie podsumowanie tego, co oznacza to rozporządzenie dla Ciebie jako klienta AVE Pharmacy.
Nasza przejrzystość w zakresie ochrony prywatności
W AVE Pharmacy codziennie pracujemy, aby zapewnić Ci najlepszą obsługę. Bardzo ważnym elementem tej pracy jest również dbałość o dane osobowe, które nam przekazujesz. Bardzo poważnie traktujemy ochronę danych osobowych i zobowiązujemy się szanować Twoje prawa, ponieważ we wszystkim, co robimy, interesy naszych klientów są w centrum naszej uwagi. Chcemy, abyś miał pewność, że Twoje dane osobowe są u nas całkowicie bezpieczne. Naszym celem jest przejrzystość dla klientów i zapewnienie, że wiedzą, w jaki sposób wykorzystujemy ich dane osobowe, aby zapewnić jeszcze lepsze i bardziej osobiste doświadczenia zakupowe. Z tego powodu wkrótce skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o nowej polityce prywatności i plikach cookie, a także o zmianach, jakie wprowadziliśmy w warunkach korzystania z kluczowych usług, które oferujemy klientom.
1. Co obejmuje niniejsze rozporządzenie?
„Ogólne rozporządzenie o ochronie danych” (RODO) zostało stworzone, aby zapewnić Ci większą kontrolę nad sposobem gromadzenia i przetwarzania Twoich danych osobowych przez firmy. Jest to rozporządzenie UE, tj. ma zastosowanie do wszystkich firm lub organizacji działających na terenie UE (takich jak apteka AVE), a także do tych międzynarodowych firm lub organizacji, które przetwarzają dane osobowe obywateli UE.
Przejrzystość jest kluczowym elementem i wynikiem tej zmiany, ponieważ powinieneś wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywane są dane osobowe, które Cię dotyczą, na przykład gdy chcesz skorzystać z naszych usług, takich jak program lojalnościowy, zakupy w sklepie internetowym lub elektroniczny marketing bezpośredni (tj. biuletyny).
RODO nadaje podmiotom danych nowe prawa, takie jak prawo do przenoszenia danych osobowych i prawo do ich usunięcia. Możliwość przenoszenia danych osobowych to nowe prawo, które pozwoli każdemu w UE na przekazywanie swoich danych osobowych między firmami lub organizacjami. Ta usługa jest bezpłatna i umożliwia klientom zmianę usługodawcy. Działa poprzez elektroniczne przesyłanie i dostarczanie danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
Prawo do usunięcia danych (zwane również „prawem do bycia zapomnianym”) daje w niektórych przypadkach osobom fizycznym możliwość zażądania usunięcia ich danych osobowych. Jednak prawo to nie jest absolutne i ma zastosowanie tylko w określonych okolicznościach; na przykład, gdy dane osobowe nie są już absolutnie niezbędne do pierwotnego celu, w jakim zostały zebrane i przetwarzane, lub gdy przetwarzanie odbywało się na podstawie zgody wyrażonej przez osobę fizyczną i nie ma innego tytułu prawnego do przetwarzania.
Prawa, które już przysługują Ci na mocy Ustawy o ochronie danych, takie jak prawo dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, prawo do żądania wyjaśnień, zwłaszcza jeśli Twoje dane osobowe są niedokładne, pozostają z Tobą i będziesz mógł z nich skorzystać.
2. W jaki sposób apteka AVE zapewni przejrzystość?
Praktyki ochrony prywatności w usługach, które świadczymy naszym klientom, były do tej pory objęte kilkoma różnymi politykami prywatności i plikami cookie. W niektórych przypadkach polityka prywatności oraz pliki cookies zostały uwzględnione w regulaminie korzystania z naszych usług (wiadomości marketingowe, program lojalnościowy).
Dla większej przejrzystości i uproszczenia stworzyliśmy dla Ciebie nową i ujednoliconą Politykę Prywatności, w której znajdziesz już wszystkie niezbędne informacje o tym, jak chroniona jest Twoja prywatność i jak przetwarzane są Twoje dane osobowe, które nam przekazujesz komunikacja z nami lub podczas korzystania z naszych usług. Niezależnie od tego, czy jesteś członkiem i korzystasz z programu lojalnościowego, czy korzystasz z usług w celu zakupu naszego sklepu internetowego, subskrybowania wiadomości, czy po prostu jesteś naszymi klientami, wszystkie przydatne informacje dotyczące prywatności i danych osobowych znajdziesz w jednej polityce na prywatności i plików cookie, który będzie zawierał również prosty przewodnik, w jaki sposób możesz skorzystać ze swoich praw dotyczących danych osobowych.
Przede wszystkim chcemy się upewnić, że rozumiesz, w jaki sposób zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe, aby zapewnić jeszcze lepsze i bardziej osobiste wrażenia z zakupów w aptekach AVE.
Aby osiągnąć te cele, stworzyliśmy nową wersję Polityki prywatności i plików cookie, aby było dla Ciebie jasne:
w jaki sposób łączymy dane osobowe, które zbieramy od Ciebie, kiedy robisz u nas zakupy online lub w sklepie stacjonarnym, aby świadczyć Ci usługi i komunikację marketingową, w tym reklamy online, które naszym zdaniem są najbardziej odpowiednie dla Twoich zainteresowań.
w jaki sposób udostępniamy Twoje dane osobowe innym oddziałom,
jakie masz prawa w związku z przechowywaniem Twoich danych osobowych.
3. Jak zmiana wpłynie na komunikację marketingową za pośrednictwem poczty elektronicznej?
Jeśli wcześniej subskrybowałeś naszą komunikację marketingową za pomocą środków elektronicznych (takich jak wiadomości tekstowe lub e-maile), nadal będziesz je otrzymywać, chyba że sam zechcesz zrezygnować z subskrypcji.
Będziemy Cię w pełni szanować, jeśli w przyszłości zmienisz zdanie i zdecydujesz się zaprzestać subskrybowania naszej komunikacji marketingowej.
W nadchodzącej wiadomości, którą wkrótce wyślemy, znajdziesz specjalny link, za pomocą którego możesz zrezygnować z tej komunikacji.
III. Cena sprzedaży i ważność cen
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen w ciągu dnia bez uprzedzenia. W sklepie internetowym zawsze są aktualne i ważne ceny. Ceny podane są w polskich złotych. W przypadku zmiany ceny towaru lub jego wyprzedania, sklep internetowy ma prawo do anulowania zamówienia.
IV. Zamawianie
Kupujący otrzyma towar w cenie obowiązującej w momencie składania zamówienia. W przypadku towarów specjalnych na zamówienie lub towarów, których aktualnie nie ma w magazynie, sprzedawca potwierdzi kupującemu telefonicznie lub mailowo cenę i termin dostawy. Sprzedający jest uprawniony do zmiany tej ceny ze względu na aktualny kurs wymiany CZK (koron czeskich) w stosunku do walut obcych oraz sytuację rynkową. O ile nie określono inaczej w szczegółach produktu, specjalne promocje obowiązują tylko do wyczerpania zapasów.
Sposób zamawiania
Za pośrednictwem sklepu internetowego www.lekizczech.pl, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Potwierdzone zamówienia są wiążące.
V. Sposób dostawy i warunki płątności
Za zamówiony towar o wartości powyżej 399zł nie pobieramy opłat za wysyłkę i pakowanie.
Za pobraniem w trakcie doręczenia przesyłki (opłatę za zamówienie pobiera kurier lub inny dostawca)
Usługa dostawy PPL – 23zł
Przy zamówieniu powyżej 400,00 Zł wysyłka jest bezpłatna.
W przypadku dużych przesyłek należy ustalić indywidualną cenę przesyłki, w takim przypadku skontaktujemy się z Państwem.
Towar pozostaje własnością sprzedawcy do momentu całkowitej zapłaty. Własność sprzedanych przedmiotów przechodzi na kupującego poprzez zapłacenie za towar i zaksięgowanie ceny zakupu na koncie.
VI. Warunki dostawy
Towar wysyłany jest do kupującego firmą transportową PPL oraz poprzez Przesyłkownie. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku braku towaru na magazynie wysyłamy zamówienie w dniu dostawy przez dostawcę. Przewoźnik gwarantuje dostarczenie przesyłki w dowolne miejsce w Polsce w ciągu 48 godzin. Towar zamówiony w sobotę, niedzielę lub święta wysyłamy następnego dnia roboczego. Czas dostawy liczony jest od daty nadania, o której zostaniesz poinformowany drogą mailową w momencie rozładunku przesyłki i przekazania przesyłki przewoźnikowi.
Produkty lecznicze zarejestrowane zgodnie z § 25 ust. 1 ustawy o produktach leczniczych, których wydawanie zgodnie z decyzją o dopuszczeniu do obrotu nie jest uzależnione od recepty lekarskiej, zostaną wysłane do kupującego w ciągu czterdziestu ośmiu (48) godzin roboczych w ciągu trzech (3) dni roboczych od otrzymania zamówienia lub kupujący zostanie powiadomiony najpóźniej w ciągu trzech (3) dni roboczych od otrzymania zamówienia, że zamówiony towar nie może zostać dostarczony w tym terminie.
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki wraz z przewoźnikiem niezwłocznie po dostarczeniu (ilość paczek, czy taśma z logo firmy jest nienaruszona, uszkodzenie opakowania) zgodnie z załączonym listem przewozowym oraz odmowy przyjęcia przesyłki niekompletnej lub uszkodzonej.
Niekompletną lub uszkodzoną przesyłkę należy niezwłocznie zgłosić e-mailem na adres info@lekizczech.pl, sporządzić protokół szkody z przewoźnikiem i przesłać w ciągu 24 godzin faksem lub e-mailem do sprzedawcy. Jeżeli kupujący potwierdzi odbiór przesyłki podpisem na dokumentach przewoźnika, nie przysługuje roszczenie z tytułu dodatkowej niekompletności lub uszkodzenia przesyłki.
W przypadku uzasadnionej reklamacji produktów leczniczych apteka realizująca dostawę wysyłkową jest zobowiązana do zwrotu kupującemu kosztów przesłania reklamowanych produktów leczniczych.
Konieczne jest przedłożenie kopii faktury oraz dowodu dostawy i zapłaty za towar, którego wady są reklamowane.
VII. Odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą nr 367/2000 Dz.U. § 53 Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Procedura reklamacyjna:
Kupujący ma możliwość zwrotu całej przesyłki, która jest kompletna i nieuszkodzona. Może to uczynić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Kupujący zwróci towar wraz z fakturą, która zostanie anulowana. Część przesyłki, którą kupujący zamówił omyłkowo, można również zwrócić na adres nadawcy w ciągu 14 dni. Kupujący zapłaci całą zafakturowaną kwotę, a pieniądze za zwracany towar zostaną mu przesłane niezwłocznie po załatwieniu reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni przelewem na konto. Nie można zrealizować płatności gotówką ani voucherem. W przypadku uszkodzenia przez kupującego oryginalnego opakowania dostarczonego towaru nie ma możliwości zwrotu towaru sprzedawcy - ze względów higienicznych i bezpieczeństwa sprzedawca uważa towar z uszkodzonym oryginalnym opakowaniem za towar nie nadający się do użytku. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, a przewoźnik odpowiada za towar. Przy odbiorze należy sprawdzić przesyłkę przed przewoźnikiem, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki przesyłki niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia u przewoźnika i nie przyjmować przesyłki. Jeśli chcesz odstąpić od zamówienia i zwrócić towar, pobierz nasz formularz odstąpienia od umowy.
VIII. Pozasądowe rozstrzyganie sporów
W przypadku sporu pomiędzy użytkownikiem będącym konsumentem w rozumieniu § 419 Kodeksu cywilnego a Sprzedającym, wynikającego z korzystania z Portalu, Użytkownik uprawniony jest do złożenia propozycji pozasądowego rozstrzygnięcia sporu do Czeskiej Inspekcji Handlowej w celu zawarcia umowy ze Sprzedającym za pośrednictwem danych kontaktowych dostępnych na stronie www.coi.cz. Złożenie wniosku, a następnie udział w pozasądowym rozstrzyganiu sporu jest dla Użytkownika bezpłatne, a wszelkie ewentualne koszty związane z pozasądowym rozstrzygnięciem sporu ponosi każda ze stron z osobna. Dla Użytkownika wybór pozasądowego rozwiązywania sporów jest dobrowolny.
Pozasądowe rozstrzyganie sporów reguluje § 20d i nast. Ustawa nr 634/1992 Sb. o ochronie konsumentów. Wniosek o wszczęcie postępowania pozasądowego musi zawierać wymogi zgodnie z § 20n ustawy o ochronie konsumentów. Propozycję pozasądowego rozstrzygnięcia sporu można złożyć nie później niż 1 rok od dnia, w którym Użytkownik po raz pierwszy wystąpił z roszczeniem wobec Sprzedającego będącego przedmiotem sporu.
Użytkownicy zamieszkujący w innym państwie członkowskim UE, Norwegii lub Islandii mają prawo ubiegać się o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu ze Sprzedającym za pośrednictwem Europejskiego Centrum Konsumenckiego w kraju zamieszkania; Lista odpowiednich centrów konsumenckich jest dostępna na stronie internetowej Komisji Europejskiej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/eccnet/
Możliwość złożenia propozycji pozasądowego rozstrzygnięcia sporu ze Sprzedającym dotyczy wyłącznie sporów dotyczących usług Portalu świadczonych przez Sprzedającego, jednak nie dotyczy wzajemnych sporów pomiędzy Użytkownikami a Sprzedawcami wynikających z Umów Sprzedaży zawartych za pośrednictwem Portalu; nawet taki spór może być w rozumieniu Artykułu 5.5. rozstrzygany poza sądem przed Czeską Inspekcją Handlową, jeżeli Użytkownik jest konsumentem wobec Sprzedawcy.
W przypadku reklamacji dotyczących przetwarzania danych osobowych lub wysyłania wiadomości handlowych (patrz „Polityka prywatności na portalu Ceneo.pl”) Użytkownik może skontaktować się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych.
Stosunek między sprzedającym a użytkownikiem lub sprzedawcą regulują niniejsze warunki i przepisy prawa Republiki Czeskiej, w szczególności ustawa nr 90/2012 Dz.U., Kodeks cywilny. W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków jest nieważne z jakiejkolwiek przyczyny, fakt ten nie powoduje nieważności ani nieskuteczności pozostałych części warunków.
W celu komunikacji ze sprzedającym użytkownik jest zobowiązany do korzystania z danych kontaktowych podanych na stronie internetowej http://www.lekizczech.pl/kontakt. Niniejsze warunki są przekazywane użytkownikom i handlowcom w formie tekstowej w rozumieniu § 1819 ustawy nr 89/2012 Dz. Kodeksu Cywilnego
IX. Postanowienia końcowe
Niniejsze ogólne warunki obowiązują i wchodzą w życie 1 lutego 2016 r. i uchylają wszystkie poprzednie przepisy i zwyczaje. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Ogólnych warunków bez uprzedniego powiadomienia.
Dostawa i płatność
3. Usługa dostawy PPL 23,- Zł
Przesyłkownia - 13,50zł - płatność przelewem
2 zł dodatkowo - płatność za pobraniem
Numer konta PKO: 72 1020 1390 0000 6802 0647 3807
Przy zamówieniu powyżej 400,00 Zł wysyłka jest bezpłatna.
Účelem tohoto dokumentu Ochrana osobních údajů v e-shopu Lékárna AVE (dále jen „zásady“) je podrobné vysvětlení podmínek zpracování osobních údajů, k němuž dochází ze strany společnosti Lékárna Ave s.r.o., IČO: 26863090, nám.14.října 1307/2, 150 00 Praha 5 - Smíchov, (dále jen „správce“), při provozování e-shopu Lékárna AVE umístěného na stránkách www.lekarnaave.cz (dále jen „e-shop“). Správce určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů v e-shopu. Mimo provozování e-shopu správce provozuje též síť lékáren a výdejen zdravotnických prostředků Lékárna AVE v České republice (společně dále jen „lékárna“).
Při provozování e-shopu jsou zpracovávány osobní údaje zákazníka, který je fyzickou osobou a který provede v e-shopu nákup či rezervaci zboží (dále také jen „zákazník“ či „subjekt“). Osobním údajem je jakákoliv informace týkající se určeného nebo určitelného subjektu údajů. Subjekt se považuje za určený nebo určitelný, jestliže lze subjekt přímo či nepřímo identifikovat zejména na základě čísla, kódu nebo jednoho či více prvků, specifických pro jeho fyzickou, fyziologickou, psychickou, ekonomickou, kulturní nebo sociální identitu; osobním údajem je například jméno, příjmení, e-mail, mobilní telefon; osobním údajem může ve spojení s dalším osobním údajem být i údaj o nákupní preferenci (společně dále jen „osobní údaj“ či „údaj“).
Osobní údaje subjektu jsou zpracovávány v souladu s těmito zásadami. Zpracováním osobních údajů je jakákoliv operace nebo soustava operací prováděná s osobními údaji automatizovaně nebo manuálně, prostředky výpočetní techniky i jinými prostředky, a to zejména shromažďování, ukládání na nosiče informací, zpřístupňování, úprava nebo pozměňování, vyhledávání, používání, předávání, uchovávání, třídění nebo kombinování, blokování a likvidace (dále jen „zpracování“).
Subjekt je povinen si tyto zásady pečlivě prostudovat dříve, než provede nákup či rezervaci zboží v e-shopu (nákup a rezervace společně dále také jen „transakce“) či než udělí souhlas. V případě, že subjekt kterémukoliv bodu nebo podmínce dle těchto zásad nerozumí, může se obrátit na správce na kontaktech uvedených níže.
K ochraně poskytnutých osobních údajů přistupuje správce s vysokou pečlivostí. Osobní údaje jsou správcem zpracovávány transparentně a v souladu s příslušnou účinnou právní úpravou.
Správce zásadně shromažďuje jen ty osobní údaje, které skutečně potřebuje ke stanovenému účelu. Správce vše činí tak, aby průběžně hodnotil zpracování, ať již z hlediska náležitého zabezpečení, minimalizace osobních údajů, tak i z hlediska transparentnosti, korektnosti a zákonnosti. Správce dodržuje zásadu odpovědnosti, integrity, důvěrnosti, přesnosti a omezení uložení.
Správce při provozování e-shopu nezpracovává zvláštní kategorie osobních údajů, jimiž jsou údaje vypovídající o rasovém nebo etnickém původu, politických názorech, členství v odborech, náboženském vyznání či filozofickém přesvědčení, zdravotním stavu, sexuálním životě či sexuální orientaci subjektu. V rámci provozování e-shopu jsou sice zpracovávány mimo jiné i údaje o léčivých přípravcích, zdravotnických prostředcích a potravinách pro zvláštní lékařské účely (společně dále jen „přípravek“), které si zákazník objednal, tyto údaje však nevypovídají o zdravotním stavu zákazníka, protože správcem není zjišťováno, pro koho je daný přípravek určen a ani k takovému zjištění nelze při zpracování údajů pro daný účel dojít. Pokud například zákazník objedná v e-shopu přípravek, který je určen pro jeho rodinného příslušníka, objednávka bude správcem zaznamenána s údaji zákazníka, který ji učinil, tato skutečnost nicméně nevypovídá o zdravotním stavu tohoto zákazníka.
Správce:
ADVIN base s.r.o.
Stupkova 18
779 00 Olomouc
Mobil: +420 723 984 797
e-mail: podpora@advin.cz